God förm

Igår hade jag en sån där halv dålig dag, huvudvärk till och från!! Men idag är det bättre :) Barnen fick mersmak av skridskor så det ska bli en tur dit idag med,hehehe:) Sen ikväll ska tjejerna till scouterna O då ska jag passa på att dra till gymmet O köra baksida lår :P Så kommer väl förmodligen inte kunna gå imorn om jag känner Koffe rätt:) 

Men nu ska jag slänga på mig dagens ansikte O sen ska jag jobba lite hemifrån med mitt och Krickans projekt :) 


Mitt dagliga bruk av smink:) 













Kommentarer
Postat av: Jenny

har den isadora paletten också riktigt bra och trogen hihi håller ju i evighet :)
En klänning från forever21 sen kavaj/tröja Bikbok

2013-11-07 @ 11:32:08
URL: http://jenlen.blogg.se
Postat av: Anonym

Men herreguuud människa.....fjortissmink!!!

Svar: Hehehe allt är ju relativt:) Men de e helt okay för dej att tycka det:)
FrökenEhn

2013-11-07 @ 15:18:07
Postat av: Linda

kul med smink:D

2013-11-07 @ 16:43:11
URL: http://www.nattstad.se/Lindalinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0