Lördag

God Morgon!!
 
Hoppas ni har sovit riktigt gott:) Igår somnade jag strax innan 22:30 hehe jag var sååå sjukt trött och jag kan säga att dessa timmar behövdes på ögat:) Nu har vi precis smällt i oss en dunder frukost, det bästa jag vet är att få kliva upp och känna doften av nybryggt kaffe:) Det gör lixom hela morgonen......
 
 
 
Idag ska jag testa Diorskin Nude - foundation...som är köpt på Kicks . 
 
 
 
Lätt täckande flytande foundation som förbättrar hudens kvalitet tack vare sitt innehåll av 100% naturliga aktiva ingredienser. Ger precis rätt täckning utan att maskera huden. Huden får mer fukt, blir jämnare och slätare. Pigmenten förbättrar ljusets spridning. Strålande naturlig finish. För en fräschare och piggare hud med naturlig lyster. / informationen är hämtad från Kicks - Pris fr 515 kr
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Ohh låter ju jättebra =D

2013-11-23 @ 09:35:08
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0