Crock Pot

Jag funderar starkt på att köpa mig en Crock Pot:) Det är alltså en gryta där maten sköter sig själv som man inte behöver *passa*:) Tänk vad tid man sparar in....jag vet inte hur många gånger som jag får säga till barnen....(vi hinner inte) måste hem och laga mat!! Vad smakar inte bäst om maten har fått stå och dra sig?!? Tänk vad smidigt att förbereda en gryta på morgonen, ställer in timern på ca 6 timmar och därefter stängs den av  automatiskt och då går underhålls värmen på och maten står klar när men kommer hem från jobbet :) 
 
 
 
 
 
 
 
 
Här har ni mer information om Crock Pot :)
 
Den finns bland annat att köpa hos Elgiganten
 
 

Kommentarer
Postat av: milina.blogg.se

den verkar super!

2014-02-02 @ 13:56:39
URL: http://milina.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofi Matsafari

Jag har en crock pot sedan 2 mnader och jag är jättenöjd med den. All mat blir otroligt god och pulled pork blir extra bra:)

2014-02-02 @ 16:28:34
URL: http://matsafari.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0