Fredag

Hej på er:)
 
Hoppas allt är riktigt bra mer er:)?!? 
 
Hos mig är allt bara prima,har dock haft lite bloggtork som ni kanske har märkt!! Men så är det ju ibland..
.(ni vet hur de kan vara) 
 
Idag så är det ju Fredag..änltigen helg lixom:)
 
Men från det ena till det andra nu då.....hur kallt är det inte?!? De va ngn dag som vi hade -16 här...sinnesjukt!!
Fy f*n jag dör.....det är ju sådana här dagar man önskade att de fanns lite mer underhudsfett på kroppen :O
 
Hur som helst så ska jag o Jessica (grannen) knalla ut på en promenad om en liten stund med våra fyrbenta yrväder :P Ska nog passa på o ta massa fina kort som jag slänger upp sen, hehehe!!! Så vi hörs om en stund.....
 
Vad har ni för roliga planer till helgen:)? 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Japp så är det ibland men har allt saknat dina inlägg :)
Ja usch visst är det kallt en utomlandsresa hade inte varit fel

2014-01-17 @ 08:07:30
URL: http://jenlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0