God Morgon

Då har vi Måndag igen:) Helt underbart om jag får säga mitt..mot ljusare tider :))) hehehe
 
Idag ska jag hälsa på Gabriella i skolan hela dagen låååång vilket ska bli riktigt trevligt :) Det enda jag bävar för är att det är så kallt i klassrummet....(inte riktigt min grej) Så jag har klätt mig som om jag skulle på fjällvandring,hahaha!!!! Hellre för mkt kläder än för lite.....right?!?!? 
 
Hoppas ni får en riktigt fin dag så länge....kan glädja er med att de kommer ett tidsinställt inlägg under dagen som ni inte får missa :) 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: anna

uh, alltid så kallt i klassrum, bäst att dra på sig massa kläder :)

2014-01-20 @ 09:04:35
URL: http://byannam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0