Kaos kaos - panik

Vi började dagen med storkok och samtidigt så skulle jag frosta ut frysen!! Har en kastrull med kokande vatten som jag ställer in i frysen ca 3 min och sedan ska jag ta ur den & vad händer?!? Handtaget släpper från kastrullen och allt vatten hamnar över lilla Alfred....som tur är så klarar han huvudet, men hela kroppen blev ju skållhet!! I panik tar jag upp han o torkar, sedan ner i badkaret och kylde ner han i ca 15 min!! Ringde och pratade med vetrinären och jag /vi hade handlat helt rätt!! Men stackars denna lilla hund :( De gör så ont i mitt hjärtat!! Så nu ska han bara vila och få återhämta sig så skulle jag ev få utskrivet smärtstillande till han!! 




Kommentarer
Postat av: Jenny

lilla stackaren :/ lätt hänt tyvärr, olyckshändelse

2014-01-24 @ 14:38:09
URL: http://jenlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0