LCHF

Hej på er:) 
Tänkte ta upp lite om kost i detta inlägget :)

Jag har aldrig varit en person som har tänkt på vad jag trycker i mig ( onyttigt eller ej ) hehehe....kanske rättare sagt för att jag aldrig har behövt de eftersom jag aldrig går upp ett gram ändå typ!! Sen har det inte undgått mig att höra om alla "super" bra koster som finns :) 

Men jag vet oxå hur viktig egentligen kosten är när man tränar, så nu tänkte jag bli mkt bättre med att sköta den:)  Så nu förstår ni, så har jag och Jessica slagit våra kloka huvuden ihop och ska tillsammans åka o storhandla (nyttig) mat som vi sedan ska fixa STORkok på och kompa upp till vardera frys:)  Inriktningen kommer att bli LCHF - inte helt strikt.....men mkt åt de hållet:)  / Bra va?!?!?! /  
 
*Så de kommer väl upp massa recept sen som ni kanske får nytta av:D
 
Hel ärligt så tycker jag det är skit tråkigt att laga mat, bland de värsta jag vet och hittar jag ett smarrigt recept och det är för många ingredienser slår jag backut direkt,hahahaha!! Det ska vara enkelt o snabbt......
 
 
 
När det gäller mat så är jag absolut ingen planeringsmänniska..utan jag handlar typ för dagen....förutom frukost för det är alltid ngt som finns hemma:) Men allt annat blir en dags handling *not good* för ekonomin :P
 
 
Har ni kanske ngt smarrigt recept som är snabbt och enkelt så mottages gärna tips:)
 
Någon av er som kör eller har kört LCHF?!? 
 
 
 
 
 
 
 Detta inlägget är tidsinställt :) 

Kommentarer
Postat av: J

Pannbiffar

nötfärs
grädde
lök
Sambal oelek
basilika
salt
svartpeppar
mozzarella

Blanda(höftmått som gäller)till en smet och stek som vanligt.

Sås
Grädde
philadelphiaost
salt
svartpeppar
sky från biffarna
soya(vid behov)

Asgött!!


Svar: åh fy satan va de lät gött:)))
Tusen tack :)
FrökenEhn

2014-01-21 @ 17:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0