Carita serum

Jag har klickat hem ett serum till håret som jag fick hem igår:) Det är en intensiv fem veckorskur i kapslar.




Beskrivning: En 5-veckors intensiv behandling som hjälper till att begränsa håravfall.

 Stimulerar hårbotten för att möjliggöra starkare hårväxt 

 Skapar en friskare hårbotten 

 Främjar tjockare, glansigare hår 

 Hjälper till att begränsa håravfall


Rekommenderad användning:Använd denna icke-fet serum för en fem veckors behandling. Två gånger i veckan, appliceras innehållet i flaskan sektionsvis för att rengöra i vått hår. Massera in, kamma igenom och låt håret torka utan sköljning.


Kommentarer
Postat av: Jenny

det lät spännnande.
Ja är det dom blåa som jag såg i tidningen??
Dom såg jätte fina ut dom kostade 500:- innan 1000 :- ngt. fanns matchande träningsjacka / vindjacka som sagt jag ville ha men får vänta tills lönen nästa vecka & då är det säkert slút tyvärr

2014-03-21 @ 10:19:31
URL: http://jenlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0