MoroccanOil (light)



Info.

Moroccanoil Light Treatment är speciellt framtagen för fint, torrt hår som är färgbehandlat. En revolutionerande hårprodukt för styling, finish och 
förbehandling. Dess unika formula som lätt absorberas av håret tar gör håret mjukt, lätthanterligt och effektivt bort friss.

Ett fantastiskt multi-verktyg, från en gång skadat livlöst och tråkigt hår får du med Moroccanoil Light 
Treatment hjälp till att stärka håret, återställa 
glans och mjukhet.

*Förut har jag använt mig utav den andra"orginal" men ska nu ge denna (light) en chans eftersom jag har färgat o slingat mitt hår de senaste så fick jag denna rekommenderad :) Just nu så känns mitt hår as torrt o frissigt:( Så hoppas denna ska kunna liva upp det igen :P 


Kommentarer
Postat av: Jenny

gillar faktiskt båda men brukar ha den vanliga tjockare men testat denna & den va också bra. Eftersom jag har så tjockt slitet färgat hår så har jag alltid massa olja i håret suger åt sig som en svamp

2014-03-13 @ 09:48:06
URL: http://jenlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0