Fredag

Äntligen helg:)
 
Jag startade dagen med att "sluta" jobbet + ett litet planeringsmöte :) Hehehe låter väl som en bra start?!? 
 
Drog direkt ut till päronen och hämtade hem min lilla skrutt som har vart där sen igår, så de blev en lång runda i skogen innan regnet hann komma igen :O Så nu sitter jag är med mitt kaffe o ska läsa runt lite på nätet :) 
 
Måste bara berätta, igår blev jag så himla rörd <3 Filippa frågade igår om hon fick ta med sig en kompis hem efter skolan & jag svarade självklart (JA), fick sedan prata med Bella och frågade om inte hon oxå ville hänga med ngn kompis efter skolan: Till svar fick jag..- nä mamma, jag vill hellre umgås o hitta på ngt med dej istället <3 Hur många 11 åringar vill hellre vara med sin mamma än (kompisar)...hehehe tyckte de va så fint sagt :) 'så vi får väl se vad vi hittar på :D 
 
Vad har ni för roliga planer till helgen:)?!?!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0