Hallååå

Åh sorry att det inte har blivit ngt bloggande på hela dagen:( men hela denna dagen har jag ägnat mig åt en massa skönhetsvård som vi faktiskt måste unna oss ibland:)) Åh den har varit toppen...har ångat ansiktet ca 4 gg om under hela dagen....shit det gjorde verkligen susen, ngt jag kan rekomendera;) Hela ansiktet känns så rent o fräscht efteråt:)) åh ja har vart o solat...fått mitt hår färgat IGEN...à fattar ni de va två v sen sist..men nu hoppas jag den ska sitta:P jag blev jävligt nöjd iallafall;) Tjejerna har haft kortspels kväll med grabbarna:D Nu blir det till att slänga sista ögat på IDOL...hmm undra vem som vinner...spännande:) Imorn blir det tidig uppgång då vi ska till Göteborg o fira Mio som fyller 2 år:) sov gott sen så hörs vi imorn puss o kram

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv: hej jag vet inte om jag svarade på din fråga angående bloppisen på min blogg..! Men annars gör jag det nu, toppen med glitter på bysten (partytoppen) finns fortfarande kvar om du är intresserad att köpa :)

2011-12-10 @ 00:17:23
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Camilla

Gud va härligt d låter, en riktigt råomsigdag :) Snygg hårfärg, vilken sort använde du denna gång?!?! Ha d så trevligt i Göteborg.. Å hälsa.. :D Kramelikram

2011-12-10 @ 07:43:28
Postat av: Anonym

Fin blogg du har, jättekul att läsa den. Undrar hur du gör när du ångar ansiktet, använder du någon maskin då?

2011-12-12 @ 21:09:39
Postat av: Caroline

Tack vad roligt:D Jag använde mej utav en ansikts ångmaskin som är för hemmabruk:) Kan fota den o slänga ut den här så får du se hur den ser ut;) Hur bra som helst...:D

2011-12-12 @ 21:19:58
URL: http://frokenehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0