Roligt samt Dåligt / listan 2011:D

                                                                       ROLIGT... 


                       



* Att jag blev av med ett riktigt jävla rötägg i somras :D ha ha *loser* sämre än de går fan inte ens att finna bland soperna:P / Åh please...ta inte ens mitt namn ur din mun detta år (tack på förhand) OVER AND OUT ...you understand?!?!?


* Kom in på högskolan


* Hade en sjukt jävla rolig sommar" trots allt"..speciellt min roadtrip runt om kusterna med en speciell vän...wow vilken resa:D "crazy"


* Blev moster till Molly..världens goaste tjej <3


* Startade bloggen..och den tog fart som bara den..så härligt med alla underbara läsare..ni är BÄST!!!!!


* Resan till London..helt underbart där o dit kommer jag att fara tillbaka:)


* Alla pengar jag tjänat :) Skönt att kunna köpa o göra det som behagar en utan att vända o vrida på sista kronan he he :P


* Att jag åter har fått tillbaka kontakten med alla underbara människor igen från alla delar av mitt liv :)




                                                                        DÅLIGT...

Ha ha ha kan glädja er med att jag har inte har ngnting i mitt liv som är TRÅKIGT / DÅLIGT...jag gör som ja vill...har underbara vänner...en fantastisk familj...har 2 stadiga fötter på jorden/ vet vad jag vill och inte vill...har mina älskade tjejer..SÅÅÅÅÅ


                                         VAD MER BEHÖVER JAG?!? NOTHING...YEÄÄÄÄ!!!!


                         


Kommentarer
Postat av: Lotta

Gott Nytt År!

2012-01-01 @ 01:25:04
URL: http://systerc.blogspot.com
Postat av: jenlen

låter härligt fina du! kraam

2012-01-01 @ 11:39:29
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Camilla

Det ä bra d. Ut m d gamla o in m d nya.. Dålig energi har man ingen nytta av.. Kram på re'j :)

2012-01-02 @ 15:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0