hmmmm

Vad vore livet utan spänning o äventyr, herre gud...det är sååå många som tar allting så jävla allvarligt!! Hur vore de om man kunde ta saker o ting med en liten klack spark?!? Hahaha!! Kan tänka mig att det är många i denna lilla stad jag lever i som tycker att jag är en märkvärdig människa:P *vilket jag skiter i för jag inser att det är ren avundsjuka* Dock ,därför att vill jag göra ngt så gör jag det..*enkelt*  Ibland får man se över sitt eget innan man sitter med åsikter om ngn annan!! ( Rätta mig om jag har fel) Ingen som hindrar er för att göra detsamma,men istället för att störa sig, så gör ngt roligt med era liv oxå:) Alla lever vi ju på olika sätt o alla har vi olika värderingar på saker o ting här i livet, sån det är!! Jag bjuder mer än gärna på mitt liv & tydligen är ju det intressant:D Yeäää hur som helst, såå ha en riktigt fortsatt fin kväll <3 
 
                  
 
                *Behandla männsikor så som du själv vill bli behandlad*
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: MY VESTLUND '

Finis, helt rätt!

2012-08-26 @ 20:01:29
URL: http://WWW.MYVESTLUND.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0