Tränings sugen

Nu har jag varit så extremt sugen på att dra igång träningen igen, men ändå har jag inte lyckts komma igång:( Det är på tiden att börja fin slipa kroppen efter alla godheter från i somras:P Men jag är nog fan sämst på att planera!! Men mitt mål är att köra igång nästa Måndag :thumbup: Så de jag ska göra i veckan är att väga in mig samt mäta mig lite här o var och sedan sätta upp ett mål som jag ska nå....för om jag ger mig fan på ngt, då brukar jag ge 110%!!
 
 
 
 
Gamla tränings bilder som gör mig ännu mera taggad :D
 
 
 
hahaha, fan vilken töntig bild;)
 
 
 
 
 
 
Denna gången var när jag o Camilla körde ett grymt pass tillsammans:)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0