Sitter på tåget mot Göteborg

God morgon :) 
 
Fy fan vilken morgon. För det första så har jag kanske sovit max 3 timmar...ni vet när man har den där känslan att man inte får försova sig?!?!?! Iallafal så klev jag upp när klockan ringde, fixade mig lite frukost.....satte mig i soffan o kollade kartappen för att se hur lång tid det skulle ta för att gå till centralen (ca 8 min) a, men de e ju lugnt tänkte jag :) Tillsj ag inser att den är inställd för (bil-resa) hahaha!! Slänger ihop allt jag ställt fram i hallen o nästintill springer....fy fan, gissa om jag va genomsvett sen :O 
 
Nu är det iallafall skönt att vara påväg hem igen, saknar mina rutiner... *gammal o instränkt*?!?! Nä, men jag gillar faktiskt min vardag :) 
 
När jag kommer hem så ska jag bara tvätta o packa upp allt, sen dra till gymmet med frugan min (krickan)...gud som jag saknat henne, haha!! Tror vi ska försöka att lägga upp ett nytt schema till träningen :P 
 
jaja, får la frysa vidare här på tåget ...usch avskyr AC, dessuotm blir jag dödssjuk.....
 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0