Forts..på 13/12

Hej o hå den här dagen sprang tydligen iväg:) Har fått gjort allt och ingenting känns det som...jo iofs så var vi i lidk förut för att hämta ut pass o grejjer...sen vart vi inne på Lidbil och kikade...finns så många fina bilar som jag kan tänka mig:) A det har vart en farfylld dag med så många pinsamheter som resulterade i hysteriskt skratt anfall så tårarna spruta..ha ha ha!! A herre gud.... Sen på efterm va jag iväg med Bella en sväng till skövde och sist men inte minst så blev vi bjudna på mat hos Kicki o Alex som dessutom hjälpte oss att checka in via nätet för imorn drar vi juuu:) Wihooo!!!! På med lite musk nu...dax att ta ett röjj i hemmet:) Hörs sen kram








Viskade min låååånga önskelista;)



ha ha ha ha!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0