Dagens....

Jösses vilken farfylld dag det har varit:) Men jag tycker ju det är sååå härligt oxå...har ju tillbringat största delen av min dag med goa vänner <3 tänk vad det betyder mkt att ha gott sällskap om sig:) Åhhh vi var ju på brandövning idag:D...he he och det har ju sin tjusning;) Jaaa får ju lov att säga att det är riktigt otäckt det här med eld..hur fort det faktiskt kan ta sig...från ngt fjuttigt till en hel övertändning på inte ens 3 minuter...ghaaa....Sååå tänk på att se över vad ni har för grejjer hemma *även jag*...olyckan kan vara framme när som och speciellt nu när alla människor frossar i värmeljus och braskaminer;) Ha nuuu en toppen kväll...puss o qram



spegel spegel på väggen där........:D



Dagens lunch...cheese;)



Instruktör :)))


In Action med fröken Ehn


Åh det gick hur bra som helst ha ha ha :D


Kommentarer
Postat av: Camilla

Det är ju väldigt bra/viktigt att vi får kunskap om detta. Och att alla har ett bra brandskydd i sitt hem det är ju A o O, speciellt nu när vi har den tiden framför oss då vi tänder mycket ljus o dyl.. Att det bara tar 3 min innan ett rum kan va övertänt är ju lite otäckt när man tänker på d..

Tack för att ja har fått ha en såååå trevlig dag med dig idag <3

2011-11-14 @ 23:58:29
Postat av: Caroline

Tack sj gumman:) vi har så roligt jämt:)

2011-11-15 @ 07:17:34
URL: http://frokenehn.blogg.se/
Postat av: annette

såg dom bra ut.. brandmännen... jag tycker liksom det är det bästa med brandövningar

2011-11-16 @ 22:32:49
Postat av: Caroline

Det kan du ge dej på:)) det e ju liksom årets höjdpunkt;) hi hi hi!!

2011-11-17 @ 00:36:57
URL: http://frokenehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0