God Kväll..

hej på er..hoppas ni har haft en bra dag;)?? Min har som vanligt bara sprungit iväg..tjejerna stack iväg till kompisar efter skolan o jag drog iväg till malin och hjälpte henne med alla kläder..phu...vi snackar inte lite kläder utan berg..det skulle rensas..men värre var det när kvinnan sitter brevid o säger ..nä inte den...ja älskar den...nä inte den..kan va bra o ha:=) ha ha ha tror ni det var mkt som blev bortsållat:P ?!?!? ha ha ha..men en liten bit på vägen kom vi vart fall:) Imorn är det min tur...åh förmodligen kommer väl jag sitta o säga samma mening;) he he För min goa vän kommer till mig tidigt på morgonen direkt efter jobbet o hjälper mej och dååå ska jag slänga ut hela min gaderob..*ghaaa..rensa rensa rensa:P och förhoppningsvis att det blir lite mer organiserat:) Men det är morgon dagens projekt;) Ikväll hade ja fina goa Erica hos mej..mysigt mysigt <3 Sen gosade jag o tjejerna ner oss i soffan..som vanligt blev det många härliga skratt..*lika barn leka bäst*...dom är ju faktiskt inte bara mina barn utan oxå bästa vänner <3  på yngre nivå;) de e sååå underbara...sätter dom på högsta pedistalen helt klart:) Alla nöjda o glada denna dag....nu dax att hugga i föreläsningarna..ha en fortsatt fin o go kväll!!







Kommentarer
Postat av: Ida

Jag skulle också behöva rensa garderoben, det är en enda röra där inne!

2011-11-22 @ 08:25:23
URL: http://alittlebitmoreee.blogg.se/
Postat av: Caroline

sv: Kör bara Ida :D

2011-11-22 @ 09:55:41
URL: http://frokenehn.blogg.se/
Postat av: S

visst är den.. Blått äger hela 2011-2012 i trenden.. Så synd att Berskha inte finns i Sverige...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0