Hej & Hå...

Igår blev en riktigt snurrig dag....på förm drog vi ut på lite äventyr innan Bella skulle på pyjamas party (trodde jag iallafall) ...he he he när vi väl kommer till lokalen är det kolsvart....åhhh då hade vi tagit fel på dag..åh tiden hade jag oxå klämt in på 2 timmar fel..hejdamej till att röra ihop det ibland:P... det är ju som idag (sönd)...jajja jajjaa....inget bra!! Men men det ordnade sig....tjejerna stack iväg o lekte istället...sedan hämtades dom och så drog vi upp till Kinnekullegården som jag pratat om förut och käkade deras julbord...mums mums mums...det går inte ens att beskriva de i ord...det fanns allt...o då menar jag ALLT!!!! Mätta o belåtna drog vi oss tillbaka...tjejerna sov över hos sina kusiner o jag blev chaffis på kvällen / natten:) Det var en en trevlig dag ändå..man får göra det bästa utav situationen helt klart..... Näää nu mina vänner är det dax att hoppa i kläderna för om en stund ska faktiskt..Bellisen på partyyyy;) Men först ska vi sticka iväg o få i oss lite frukost;) Sen får vi ju inte glömma att det är den stora tomteparaden idag...men such det blåser...regnar...åh vet gud allt...det kunnde ju ha kommit lite snö iallafall...ja ja vi får väl se hur det blir i efterm:) ha det fint så länge!!!!









Kan själv fick ja höra 100 gg:D







Inatt när jag kom hem.....Bra trött o sliten....;)










Kommentarer
Postat av: bea -SLEEPOVER-

sv ; åh jag vet , donatella är grym på skinn jackor hon ! synd bara att dom tog slut så fort .. :(

2011-11-27 @ 13:41:19
URL: http://sleepover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0