Katastrof....

Att uppdatera o installera om mobilen kanske inte låter som ngt svårt....men när jaaaa ska göra ngnting så kan det aldrig bara flyta påååå!!! Bänkade mig hemma hos en kompis igår som skulle hjälpa mig med att få ordning på det här ...Hmmm... det tog oss nästan 6 timmar som vi satt o greja"men slut tiden på allt arbete var 12 timmar drygt:) ha ha ha:D.....åh då får vi inte glömma av dom 2 dagarna jag försökt sj "hemma" hehe!! Mobilen ville ju inte synkronisera...skiten hängde sig hela tiden:( Ringde till till ( tre support) o bad om lite hjälp på vägen...tror ni dom kunde ngnting?? Svar:NEJ..."IDIOTER" Men för att fått allting att fungera sedan och vad vi gjorde har jag inte en aning om:D men efter mkt fix/trix så kom vi en bit på vägen lite då & då;)....det enda meddelande kom som kom upp var att: ett fel inträffade vid säkerhetskopieringen av denna iPhone ( vill du fortsätta uppdatera iPhone? / Om du fortsätter kommer allt innehåll på iPhone att förloras:0...shit...(WTF ska hela mitt liv raderas nuuuuu /:....Inte nog med det...man skulle säkerhetskopiera säkerhetskopian..ok?!?!??..åh vem hänger med på hur man gör det:)??  Jooo viiiii :=)  fast helt omedvetet om hur:D men skam den som ger sig..:D Min älskade mobil är nu som den ska vara...uppdaterad o fin slipad i minsta detalj <3...vad skulle jag göra utan dej;) Att det tog så lång tid gjorde egentligen inget...fick ju god tacos..te o lite kvällsmat och en hej dundrans "prat stund med världens goaste" Tack älskade Christina "krickan" för all hjälp och god kvällsmat mm!!! (INTE NÅGOT ONT UTAN ATT DET FÖR NÅGOT GOTT MED SEJ)
Duuu är bäst...<3



Inte roligt att ha sett detta med ca 100 gg på en kväll!!!!





ha ha ha:=) Katastrof.....


VÄRLDENS BÄSTA KRICKAN <3 I LOVE YOU <3




Kommentarer
Postat av: h a n n a w i l d

Visst är dom :}

2011-11-03 @ 10:26:43
URL: http://hannawild.blogg.se/
Postat av: Caroline

Fruktansvärt :D

2011-11-03 @ 10:32:52
URL: http://frokenehn.blogg.se/
Postat av: Jenny

så skönt att det fixade sig med den, hemskt när man det blir så där! Fin din vän va, som du!

2011-11-03 @ 19:55:29
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0