Typiskt..

Denna eftermiddag blev ju inget rolig precis...kom ut från mötet på jobbet o fick se att jag fått p-böter...fan har dom inget liv dom där jävla asen....jag stog inte dumt heller... så det var ju en onödigt att ge mej det:( Bättre att jag hade fått ngn gullig present med ett kort på om att jag hade missat att ställa mig I parkeringsrutan:D ha ha ja ja..shit happens!! Ser fram emot en spännande vecka i Örebro med start på ons:D Sååå nu ikväll blir det hårfärgning IGEN...va ju inte längesen ja gjorde det ju..men men har man varit platina blond en gg i tiden o sen vara brunett får man skylla sej själv;) var tredje vecka får jag färga typ...men det gör ingte för det är så gott att bli ompysslad;) Ska försöka hugga tag i hemmet lite o sen försöka ge mej på en föreläsning..o kanske se över lite vad som behövs packa...känner på mej att det kommer bli en väldigt lång natt om jag ska hinna med allt jag vill....åh vart ska jag ens börja tro...wiiieee det löser sej...på med musiken nuuu kör viii :D hörs senare puss o kram








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0