Våra val...

Visst är det så att vi gör lite konstiga val här livet!?! Det har vi förmodligen alla gjort och även ställt sig frågan...gjorde jag rätt?!? Mmm livet e bra konstigt ibland..vi har dom vi älskar..tycker om och dom vi gillar:) Det är stor skillnad på dom tre kategorierna;) Men samtidigt så är det faktiskt så att dom som vi älskar är dom som kan såra oss värst vare sig man vill eller inte....medans dom vi tycker om och gillar kan vara hur underbara männsikor som helst bara att man inte har insett det!!!! Ja ja... Hur man än vänder o vrider på en del val så är det inget man kan få ogjort ibland...hur mkt man än vill!!! Jag kan säga med handen på hjärtat att jag har gjort en del jävligt galna val genom åren och där jag samtidigt ställer mig frågan idag...hur i helvete tänkte jag egentligen där...åhh vad vi handlar konstigt ibland...eller rättare sagt drastisk flyktväg kanske?!? Kanske är det så att det är lättare att fly sanningen...men ngnstans så vet vi ju att den kommer ikapp en;) Tur är väl att man förhoppningsvis lär sig av sin erfarenhet/sina misstag och att man vet vart man står i livet och att man idag vet vad man vill ha i sitt liv eller inte...vad man mår bra av att göra och vilka människor det är som ger en det positiva.../ Tror banne mej att det är dax ro hem båten till land som just nu är ute på öppet hav i stormen:)) Kanske låter drastiskt..men så farligt är det inte...bara dags att styra upp lite saker.... för vem i helvete orkar med katt o råtta lek?!? Inte jag iallafall...he he yäeee!!! Tänk vad små små saker kan påverka ens tänkande...att bara sätta sig ner en stund och ställa sig frågorna: hur vill jag att mitt liv ska se ut...vad har jag för mål...hur ska jag uppnå målen.... vad mår jag bra av....vilka tillför mig det positiva o vilka ger mej det negativa...?!?!?!? Låg faktiskt och funderade på detta igår när jag hade lagt mig...åh jag kom fram till mina svar o en del av dem va väl inte så överraskande precis;) Men vet man bara vart man har sig själv på stigen o ställer sig dessa frågor o tänker igenom det noga fram o tillbaka och ger dig själv dom ärliga svaren så ska du se att du blir överraskad...som bara DU vet...;) Jaaa det är sant...I PROMISE!!!! Kanske är så att du bär på ngn dålig känsla....kanske en klump i magen som du inte kan sätta ord på...så kanske det kan vara dax att rensa lite på din väg...för vi lever ju för att må bra:D Kan ju oxå vara så att vi ibland bryr oss för mkt om andra "känslomässigt" åh visst har vi en tedens att ha medkänsla för andra...helt normalt <3...men oxå viktigt att inte gräva ner sig för djupt och helt plötsligt har man tappat bort sig själv..!!! Det finns ingen som kan ändra redan tagna steg..ibland så är det så att man måste bara acceptera vare sig man vill eller inte...Men jag bestämde mig för att fortsätta lägga ännu mer fokus på det som är bra för mig...för mår jag bra så mår oxå mina tjejer o min omgivning bra:D Ibland får man tänka om & tänka rätt;) he he!!




Alla kan vi hamna vid ett vägskäl...följ magkänslan!!!!!


Ha en grymt bra Lördag / pussss på er;)


Kommentarer
Postat av: Mary

Amen!! :)

2011-11-26 @ 08:52:17
URL: http://www.marylepop.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0