Fantastisk Helg:=)

Lördagen började med att jag hämtade upp min vän Ola i Lidköping för att sedan avnjuta helg buffe'n på Kinnekullegården i Hällekis:=) Ett underbart mysigt ställe som jag varmt kan rekommendera!!!
På kvällen blev det lite förfest hemma hos mig...sedan tog vi spontant en taxi till Lidköping där vi hamnade på en jätte rolig förfest!! Kvällen bjöd på många roliga skratt och äventyr i dimman;)..../ Va dock lite kämpigt att stiga upp i morses för att bege sig till jobbet...men men hur som helst så har denna dagen varit helt OK...eftersom jag blev bjuden på lyx middag direkt efter att jag slutat:=) Nuuuu avslutas denna sköna helg med en nyttig fruktsallad / naturgodis och en schysst film:=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0