Härliga Lördag

Tog med mig tjejerna på en underbar skogs promenad...jag tycker allt är så otroligt vackert ute nu :=) Hösten har klart sin tjusning...På vägen hem så var jag tvungen att fara in till systemet för ikväll är det ju halloween party/maskerad...precis när jag parkerat o ska hoppa ur bilen kommer farbror polisen fram o vill att jag ska blåsa :O he he he åh det gick ju bra;) Redig som jag är slänger jag fram mitt legitimation till henne som sitter i kassan inne på systembolaget..hon granskar det noga..för på kortet är ja juuuu verkligen "platina blond"... Hon ler o ger mig en liten present;)....allt är ju välkommet:=)
 






Kantareller fanns kvar ännu;)


Härlig skog att promenera i :=)




Dom behövs nog imorn;)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0