Skön liten shopping

Drog med mej tjejerna på liten spontan skön shopping runda efter skolan...gick ju ganska bra tills jag insåg att de tog sig en egen liten runda utan mej :o...åh där stog jag som ett ?....letade....letade...letade...:=) Till slut kom de så nöjda o belåtna med sin lilla kundvagn;) A dom har lärt sig av den bäste minsann....Hittade mig en super snygg höst stövel som jag blev blixt förälskad i så den följde med mig bestämt ur butiken...köpte även ngn slags hårkur inne på H&M som skulle vara bra för torrt o slitet hår....man måste ju prova:=) Alla var nöjda och belåtna när vi åkte hemåt:=)


Stöveln är köpt på DinSko:=)


Syoss Moisture Intensive care..Fördelas i fuktigt hår låt verka ett par minuter skölj sedan ur:=)


Princess tema på H&M.. / Filippa


Gabriella :=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0