Vintern är räddad:=)



Blev så glad idag när jag fick samtalet om att min fina vinter jacka hade kommit som jag beställt "Sail Racing"/ Gortex:=) Jag bara fullständigt älskar den / åh inte nog med det...den är ju super bra att ha i alla väder och jag kommer verkligen att synas sen när snön lägger sig vit på backen:) Visst är den dunder snygg.....passar som handen i handsken kan man säga;) Vill Tacka Malin som tipsade mej om denna fina;)



Här har vi Malin som är mina barns kusiners Mamma:=) Tusen tack till dej för allt!!




Dax att fixa o trixa lite:=) Vad är inte finare än ett vitt leende....:=) Så nu är det tandblekning som står på schemat för denna kväll.....visst att det gör förbannat ont men vaddå? Vill man va fin får man lida pin...:=)







Kommentarer
Postat av: Camilla

Men du den va ju super fin. Skit snygg är du i den. Nu kommer du va både varm och snygg i vinter. Du passar verkligen i rött. :)

2011-10-25 @ 20:29:34
Postat av: Ege Denne

Veldig fin jakke :) Så så god og varm ut:) Kor går det i Sverige? :)

2011-10-26 @ 00:02:00
URL: http://egedenne.com
Postat av: Caroline

Tack tack:)) Den är så himla go o varm:) Det går bara fint här ;)

2011-10-26 @ 07:15:45
URL: http://frokenehn.blogg.se/
Postat av: Elin

Skit snygg jacka!! :)

2011-10-27 @ 15:43:12
Postat av: Kristin

Har du nåt bra tips på tandblekning?:)

2011-10-27 @ 17:01:49
Postat av: Caroline

Tack Elin:=)



Hej kristin..mm jag har använt mig utav många olika...men den jag nu senast beställde var beconFident som är 26%..det är den som har varit mest skonsammast mot tandköttet men ger ändå bra effekt på tänderna:=) Viktigt att tänka på under behandling är att helst inte dricka t.ex cola kaffe etc..utan använd då sugrör;) hehe! Sen använder jag tandskenor som jag gjort hos tandläkaren som är precis formade efter mina tänder!De formar som de skickar med är inte så bra...jag gjorde i början men upplevde att tänderna blev fläckiga istället "bara ett tips" !! http://www.beconfident.se

2011-10-27 @ 19:34:42
URL: http://frokenehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0