Fokus

Efter jobbet idag drog jag spontat upp till Jessie o svepte lite kaffe  p å hennes dunder grymma balkong, senare åkte jag iväg till......;) :P Kom hem & slängde  p å mig tränings kläderna o sen  på  med schysst musik o körde ett stenhårt pass :) känns såååå jävla skönt att mitt fokus kommer ligga ännu mer  på  träningen framöver o de gäller  på morgonen o kvällen såklart.....Blev sååå jävla glad igår när jag såg att kommunen äntligen har fått tummen ur o städar bort allt grus fr gatorna så man kan börja glida ut på inlines....grymmaste o roligaste träningen man kan köra....iallafgall enligt mitt tycke:) Yeäää......


VERY OLD PICTURE ON ME ;)


Kommentarer
Postat av: jenny

så fin bild på dig, du passar väldigt bra i blont hår minus sliter ju bara. men fint i det mörka också roligt med lite förändring ibland :)

2012-04-05 @ 09:43:11
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0