Idag

Är sååååå sjukt trött,sliten,ont i kroppen...känner mej helt mörbultad:P hehe!! Körde iväg kidsen till skolan...de va nätt o jämt att jag kunde ta mig till bilen...../ Näee så illa var det väl inte, men nästan:P Där efter kom Camilla upp o slängde sig i soffan med mej...typ lika sliten hon :thumbup: sååå nu ligger vi här ännu o bara spelar WF,bloggar,läser skvaller,dricker kaffe o käkar winegum och lyssnar på spotten:) Tänker inte lyfta mig fr soffan förräns ungarna ska hem från skolan;) Jag laaat?!? Näe men det är juuuuu världens piss väder ute...har en känsla av att folk tror att jag bor i min morgonrock...åh vilket oxå kan stämma just nuuuuu;)



image description


Kommentarer
Postat av: matilda

Haha vissa dagar får man vara sådär riiktigt lat och unna sig :)9



sv. Nämen taack!

2012-04-10 @ 12:51:48
URL: http://matildasodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0