Angry

Jag vet att jag inte har varit eller är ngn jävla ängel, men när det gäller mina barn så försöker jag lära dom vad som är rätt & fel genom handling & en rak - ärlig kommunikation!! Jag kommer alltid att stå upp för dom även när de har gjort fel, men dock får de oxå ta konsekvenserna för sitt handlande. Det är ju inte "ens" fel när två träter!! Barn är i större behov av förebilder än av kritik!! När min tös hjärta blöder av sorg, såå blir jag så jävla förbannad,ledsen & upprörd!! För den som missat de så går jag över lik när det gäller mina barn!!! Hur kan man som "vuxen" slänga ur sig anklagelser o sen inte våga ta disskusionen öga för öga?!? Det är fan så jag spyr på det...var och en får stå upp för sitt....Men du är väl nöjd nu.....JAG är däremot inte färdig på låååååånga vägar!!! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: j

fy fan va har hänt. Förstår att du är arg om din dotter är ledsen och någon varit orättvis. Hoppas det löser sig

2012-12-18 @ 12:06:06
URL: http://jenlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0