Hujedamej

De värsta jag vet är människor med fördomar!! Där människor ser ner o kan kritisera o säga till en annan: åh hur fan kunde du göra de?!? De skulle jag aldrig göra o bla bla bla o få en annan o framstå som en idiot!! Men sedan så gör personen själv likadant ändå;) Men HALLLÅÅÅÅ!!! Hahaha, åh jag vet att människor som håller på med sådant är ju bara avundsjuka egentligen:) Varför inte säga istället...åh Gud vad fint, så skulle jag oxå vilja göra :thumbup: Jag skiter i vilket,blir bara så j full i grin :P 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: LinnJ

- tack (:
Allt bra?

2012-12-18 @ 15:56:56
URL: http://linnj.blogg.se
Postat av: MADDISENJ

håller med dig, sånt där kan man bli galen på. Jäkla människor!

2012-12-18 @ 19:12:52
URL: http://maddisenj.se
Postat av: Frida

Du har så bra och tänkvärda tankar du verkar vara en super bra vän! :-)

Svar: Tack:) Vad gullig du är!!!
FrökenEhn

2012-12-19 @ 09:28:58
Postat av: Anonym

Alla skulle behöva ha en sån vän! :-)

2012-12-19 @ 10:52:05
Postat av: Anonym

Alla skulle behöva ha en sån vän! :-)

2012-12-19 @ 10:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0