Vilket klipp

Köpte denna dealen för ett par dagar sen:) Så i februari ska jag dit o fixa mina tänder:) Detta material är nog bland det bästa på marknaden!! Fick en sådan spruta av en kompis för 2 somrar sen som han hade köpt via kliniken eftersom han hade gjort en blekning på en klinik så hade han tillgång att köpa refill och resultatet blev helt awesome. Jag fick krit vita tänder :thumbup: MEN när jag gjorde denna blekningen hemma så har jag aldrig haft så ont, jag hade ilningar i typ 2 veckors tid efteråt & levde endast på soppa o alvedon, hehe!! Så innan jag köpte denna så ringde jag o pratade med dom på kliniken o berättade min upplevelse av just detta material....: Till svar fick jag utav henne...- Jag förstår om du hade så ont, för när man använder detta så måste man först lägga på ett skydd INNAN för att undvika detta:P Just för att det är så starkt & det är därför som det inte kan köpas överallt utan ha gjort en blekning på en klinik, för att just ha fått detta skydd :) Sen kan man köpa refill där man gjort sin behandling:) Såå nu längtar jag som skam!!! / Sen ska jag inte underskatta de andra hemma blekningarna, men detta vet jag är sååå BRA!!!


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag hoppas du blir nöjd=)

2012-12-19 @ 09:24:30
URL: http://www.alittlebitmoreee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0