Bättre

Ärligt talat så har jag varit en rikitig jävla BF idag rent ut sagt.....aaa ni LÄSTE RÄTT...för de hör faktiskt inte till vanligheten, orsaken va ett enda litet ynka telefonsamtal som inte behagade fröken ehn just idag :thumbdown:  Satt här o tyckte så synd om mig själv o som plåster på såren och vetskapen om att Camilla e på väg till gymmet så ringer jag henne o ber henne komma hit o tröst äta med mig;) Det kallar jag för en riktig kompis de :thumbup: räckte med att jag såg henne så blev jag lika glad som solen skiner i Karlstad :P vilket den inte alltid gör heller iofs;)  / Åh inte nog med det...skiter jag i träningen idag och drar på oljemassage istället :P Har sån jävla träningsvärk ändå.....









NYTTIGT :question: :S


Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha vilken snäll vän. :)

2012-02-22 @ 20:08:58
URL: http://borninmay.blogg.se/
Postat av: Camilla

Men alla har ju rätt att ha en dålig dag o va lite ur balans , o ja förstår dej helt att du brusade upp o va en liten BF idag ;( Fast att d e sååå långt ifrån va du e.. :) För du om någon e ju solstrålen o glädjespridaren själv i vardagen :D Något som ja vet helt säkert är att d borde finnas mer personer som har sån glädje o energi som du har :) för tänk då vilken underbar värld vi skulle leva i då.. D borde vi allt tänka på lite mer :) Så självklart <3 kommer ja till dej o gör mitt bästa för att liva upp dej :)

Tack för att ja får ha dej som min vän :D

2012-02-22 @ 21:43:41
Postat av: Carro

Åh nu blev jag helt rörd. Du är fantastisk <3 Love you....

2012-02-22 @ 21:47:42
URL: http://frokenehn.blogg.se/
Postat av: Johanna Öberg

gottigott!:)

2012-02-23 @ 22:43:09
URL: http://asiwantit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0