Diss..

Som jag berättade tidigare så försvann min mobil på resan...ringer till tre och ber dom spärra mobilen samt kortet + att de ska skicka mig ett nytt sim kort för att jag har en extra iPhone liggandes hemma. Detta gjorde jag "förra" söndagen! Jag ifrågar sätter honom hur lång tid det ska ta?!? 7 Njaa du har det på 2 dagar max fick ja till svar!! Perfekt tänkte ja, då har ja ett nytt när ja kommer hem!! När fredagen kom 4/2 så ringer jag åter till tre o frågar vart fan kortet är ngnstan! / KORT?!?! Det är inget kort beställt säger idioten till mig!! Åhhhh ja blir galen....!!!! Så jävla värdelösa är dom.....Usch!!! Hur som helst är det riktigt tråkigt när det blir såhär...man är ju dock ganska så beroende av sin mobil i dagens läge!!


 

Kommentarer
Postat av: jenlen

fan va tråkigt & jag som tog ett nytt abonnemang idag :/ igentligen vill jag inte ha tre men alla har ju typ det så blir ju enklast så :/ tror det bästa är att ta namnet på den man pratat med plus efternamnet men nu glömde jag ju det bara för ja skrev de.annars har man aldrig koll på vem som sagt vad.

2012-02-06 @ 20:31:26
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: jenlen

mm visst är det så, jag fick ett sms att få en iphone 4s tror jag den hette för 399:- i månaden först va det 299:- men jag ringer tydligen för rätt mycket så detta sa han av bättre så hoppas ja blur nöjd

2012-02-06 @ 21:18:45
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ja har ingen erfarenhet av 3 då ja själv har Telenor.. Men ja brukar skriva upp vem ja pratar m för att säga d sen om ja behöver ringa upp igen, om ngt e oklart.. :)

Förövrigt tycker ja att d e konstigt att du inte fått d ännu m tanke på att d har haft hela helgen på sig att komma fram.. Konstigt!! Hoppas att du har d imorn, man blir ju trots sklt lite låst utan mobil... :)

2012-02-06 @ 22:27:26
Postat av: Sofi

Håller med 3 är så jäkla dåliga, mitt abonemang går ut i september då ska jag byta till telia!

2012-02-07 @ 00:04:43
URL: http://sofiralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0