Min efterträdare...

Hade en sån härlig eftermiddag med Bella..vi har dansat o grejjat...åh som ni ser har hon gästbloggat hos mig tidigare under dagen:) Hon har tjatat så om att få ha en egen blogg (inte riktigt ok att bara vara 8 år o ha en blogg;)..he he men sa till henne att du får det när rätt ålder är nådd :) Men hon var så nöjd över att hon fick lov att blogga hos mig;) Tack för all positiv respons hon har fått...hon var gladare än ngnsin nu ikväll :) En sak vill jag lova och det är att hon kommer bli min efterträdare på dansgolvet i framtiden när min tid är över...Hon älskar all musik och dansar gör hon jämt o ständigt...kunde inte låta bli att filma henne :D Hon har ju såååå skön stil:)) Hoppas ni haft en toppen dag....sov gott o dröm fina drömmar:)




Kommentarer
Postat av: j

så sött, dansar ju himla bra :)

2012-01-04 @ 09:33:53
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: J

okej så roligt att dom är klara. ja absolut det vill jag, säg när du kan jag såg nu att måndag efter jobbet har jag massage mellan 17-18 sen torsdag ska jag till skövde kss på min kbt terapi :) så tisdag eller onsdag eller fredag kan du någon av de dagarna? går ju även måndagen efter kl 18 kan bli klar innan. kRAM

2012-01-04 @ 13:03:50
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0