Plugg..

Hej på er alla fina där ute i cybervärlden:) Har i princip suttit hela denna dagen med tentan...ja blir galen.... känns som det aldrig tar slut..åhhhh ja spyr på skiten..a men då tänker säkert folk såhär..a men varför läser du då om du ändå bara gnäller...bla bla bla?!?! ha ha ha a det kan man ju undra då....joo det är roligt att läsa..man får ju lära sig så mkt...men ni som pluggar eller har pluggat vet ju vad som gäller när deadline datumet närmar sig:)) Man får ju lite smått panik...åh ja tror nog att det är fler än jag som känt så...eller?!?!? Men det blev ändå mkt gjort idag...bänkade mig vid den lilla mysiga "data hörna" hos Malin åh blev upp passad på alla sätt o vis med en massa gott...kan säga att det har allt slinkit ner en o annan glass..godis..popcorn..kaffe jaaa allt man behöver för att överleva...ha ha ..mmm gulligt!!! TUSEN TACK för det!!! Åh jag kan säga er att på fredag är det deadline kl 17.00....så 17.01 börjar mitt nya liv:)) Det första ja ska göra är att ta tag i saker o ting...åh inte nog med det såååå ser jag fram emot en vecka i utlandet med min fina goa vän...ska bli sååå jävla gött o bara lämna all skit bakom sig o bara få leva!!!! Wiiieeee bort med gammal skit o in med nytt:P









Ok lite full i grin blev jag när jag kikade in Ansiktboken mellan varven:)) Tror jag dör vilka meningslösa statusar folk lägger ut ibland:)) Ha ha bättre ni börjar Twittra..hahahaha ;))))


Kommentarer
Postat av: jojjie hongsrithong

så tjusig bild på dig :) blir glad att se på dom!

kika gärna in hos mig, lämna gärna kommentarer innan du klickar vidare så jag kan klicka in på dig när jag vill! ha det super bra, kram på dig!

2012-01-11 @ 22:29:18
URL: http://jojjielitas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0