Underbar färg..

Som vanligt har jag nu bytt färg på naglarna "igen":) Fast nu hör det till saken att jag rensade hemma i mina papp lådor och fann en del roliga lack som man inte direkt använder under vinter halv året som typ denna extrema ROSA färg;) Åh inte nog med det...jag räknade upp till att jag hade ca 70 lack, men nu dock bara 40 kvar:) Fick slänga en hel del..he he:)) Joo jag vet det är ganska så många,men ni vet ju hur det är när man är ute o handlar...ojjjjj...gud så fina färger..& dom kostar nästan ingenting...så köper man ju dock de flesta färger som finns:P För de ska ju helst vara i alla nyanser o skiftningar helst :D "iallafall efter mitt tycke" / Men nu kände jag att det var dax att mina händer får synas igen:D






Jo ni förstår ju själva;))






Kommentarer
Postat av: jenlen

den färgen har jag med just nu, så snygg! har du hittat någon resa än förresten?

2012-01-22 @ 11:04:55
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Sofia

Grym färg! :D

2012-01-22 @ 11:12:38
URL: http://borninmay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0