Hallojjj

Såhär på kvällskvisten, hoppas ni haft en super dag trots detta skadade väder vi har:(
Hur som helst så har jag tänkt jätte mkt på en vän idag som jag träffade o som var oerhört ledsen och allting grundar sig i otrohet, där den respektive ska ha tasslat bakom ryggen i månader!!!! (En brud oxå) Brukar väl vara mer killarnas grej annars:P Usch fy änna i helvete vad sjuuuukt, hur fan kan man ens med?!?!? Fast jag inser att om man är otrogen så är det ngt i förhållandet som inte är bra / Right?!?!? Hur som helst så skickar jag dig en Bamse kram, för du är värd det bästa!!!!
image description
Oroa dig inte för vad andra säger bakom din rygg,
dom letar bara efter fel i ditt liv istället för att ta
itu med sitt eget liv!!!!!
image description

Kommentarer
Postat av: Jenny

fy fan ja, finns så jäkla många svin. Finns inga ord som kan beskriva hennes sorg men har det hållt på så länge så ja usch kicka ut den jäveln :/ men ändå finns det ju alltid starka känslor där. Jobbigt för henne.

Jaa så skäönt att va ledig imorgon är inte du de?

2012-06-05 @ 22:38:23
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dags att sköta ditt eget liv istället kanske?

2012-06-07 @ 18:49:55
Postat av: xxx

PINSAM KOMMENTAR: Det Carro skriver är ju en situation som hänt och att hon tycker synd om sin vän och att det är för jävligt!! GOOOO CARRO, DU ÄR GRYM!!

2012-06-07 @ 20:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0