Sunday

Hej på er:) Guuud vilken toppen dag vi haft :thumbup: eller rättare sagt vi har haft en grymt bra vecka över lag;) Fast just idag va det händelserikt, hehehe när vi skulle backa ut fr parkeringen så höll ja på att döööö när ja tittar in i bilen som stod brevid,hahah JA SER BARA NGT STORT O LURVIGT,HAHAHA DÄR sitter en STOR HUND framför ratten *kolla bilden* trodde för ett tag att de va en varulv:D hahaha!!!! Inte nog med det så fastnar det e isbit på lillans tunga, va nu de skulle va bra för att käka is?!? A..så ni förstår ju att de hänt grejer;) Sedan efter jessie drog ut till mamma o pappa som bjöd på middag, mums....fattar ni att vi bara har käkat typ hela dagen, heheh...nä men dom ville träffa tjejerna innan dom drar till sin pappa imorn!!! Nu ska ja hugga tag i det sista med tvätten innan vi ska slänga oss i soffan:) Hörs sen.....kram


image description

VARULV:P ?!?!? hahahaha



image description
NOT GOOD;)


image description

image description








Kommentarer
Postat av: Jenny

tack gumman ska DU säga så fin du är

2012-06-10 @ 19:28:28
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Lisa

Visserligen var "varulv" inte min första tanke när jag såg bilden, men jag förstår varför du hoppade till -- jag tittade lite snabbt och trodde att hunden körde :p

2012-06-10 @ 23:49:45
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0