Tjena:)

Hoppas ni haft en fin dag:) Tur att jag glömde ställa klockan igår för att gå upp tidigt idag...vädret höll ju inte som jag hade önskat iallafall:( Men nu struntar vi i det eller hur;) Joo ni vet ju att de va ju inte så längesen ja va iväg o gjorde mina nails, MEN dom har ja ju lyckats slå av o så:P (inte så ovanligt för min del)  Sååå jag rotade fram tippar som jag hade hemma med leopard mönster   på  o bara limmade på o de e ju en snabb o bra lösning om man vill bli extra fin lite snabbt o så om sina fingrar/händer :) Det finns ju oftast dom som är med färdig fransk manikyr /mönster o som är rätt så korta a' ni vet vilka ja menar som är på typ coop,kicks mm...men om ni vill ha annorlunda tippar med olika roliga färg glada mönster a what ever så spana in ebay o sök på nails,tip, design eller sååå..a man hittar till slut:) Kostar inte alls mycket...kan tippa på max en hundring för ca 70st tippar sådär:) Sååååå jävla bra!!!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: F R I D A - M A R I A

Vilka superläckra naglar! :)

2012-06-30 @ 12:48:50
URL: http://frida-maria.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0