Long time ago

Guuuud det är helt sjukt...av en ren slump fick jag höra denna låten idag :P åh vet ni vad?!? Denna gav mig minnen från sommaren 2002...de året jag bara va 18 bast :rolleyes: de ni  ha ha ha!!!  Wow det är ta mej fan 10 år sen de, men minns de som igår...hahahaha!!! Spelade upp den för Malin o vi kolla på varandra o utbrast i skratt....vilka minnen :love: he he he!!! Helt galet vad låtar / musik över huvudtaget kan få en att minnas...såklart de e både för o nackdelar med det som allt annat :) Men iallafall.....En riktigt skön låt :thumbup: 


 ...

Kommentarer
Postat av: Jag...Maria!

Fin blogg! Haft en bra fredag?

2012-03-16 @ 22:33:22
URL: http://jagmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0