Underbara

Jag har så fina o underbara arbetskamrater på alla sätt o vis, även om vi inte jobbar "ihop" så finns vi alltid där & ställer upp för varandra <3 Har aldrig mått så j dåligt som idag, när ja väl kom hem fr jobbet så höll ja på att spy....kändes som huvudet skulle sprängas på mig:( * INTE BAKFULL* ville bara säga tack till dig S som löste av mig tidigare!!! Jag behövde verkligen få komma hem!!! Har vilat nu en stund, ska ge mig ut o känna på solens glimtar innan den försvinner helt & hämta upp lite ny energi!!!

 

 

BamseKram till er

 

 


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad skönt att d löste sig för dig idag, att du fick komma hem andas o vila lite.. Hoppas att du gått lite ny energi o kraft..

Puss hjärtat.. :)

2012-03-11 @ 18:22:38
Postat av: Elin H

Hopppas allt löser sig. Styrke kramar

2012-03-11 @ 20:07:45
Postat av: Jenlen

Hoppas du mår och de känns bättre nu! Härligt mer snälla kollegor på jobbet.kramar

2012-03-11 @ 20:56:34
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0