Nääjjjjjj

Jaaa som trodde de skulle bli en sån bra dag....men tro på Faaan att det hände igen...dessa jävla P böter gör mig galen...de va inte ens förfogade tyckte jag då :S med tanke på att ja endast var borta typ max 10 min ifrån min bil då ja hämtade ungarna i skolan!!! Ringde till Polizei åh sa åt att jag inte tänker betala dom...:mad: han bad mig då komma in till stationen o fylla i ett papper som han i sin tur skulle hjälpa mig o ta vidare...jag förklarade hela situationen o han förstod mig ;) Det är inte pengarna ja ;( över, utan ja frågade vart i helvete ska vi ståååå då?!? 3 km från skolan då typ :question: !! Hehehe....hur som...så blev de en bra dag ändå..lite snurr här o där :D


image description



image description


Kommentarer
Postat av: jenlen

fan va trist hoppas du slipper den :/

2012-03-14 @ 20:49:58
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0