Ärligt talat!!!

Det här med internet o grejjer / facebook o hitan - ditan!! Har ju en tös som tjatat innerligt på mig att hon vill ha Facebook vilket jag absolut har sagt NEJ till, därför att den här jävla vuxen världen är ju helt sjuk och den är hon inte REDO för på många år!! Men så fick hon lov att ha instagram med lås skydd - så fick jag se en bild idag ( av en som hon följer - vilket personen oxå vet ) som gjorde att jag höll på att ramla av stolen!! MIN tanke....hjälp om hon hade få se detta kortet på sin .......Ni fattar inte hur ledsen o arg hon hade blivit:( för inget barn hade velat se detta av en när o kär!! Jag vet att var o en bestämmer själva vad dom vill lägga ut o inte!! MEN de finns gränser!! Som TUR är att jag hade stängt av hennes data trafik!! Ärligt talat, hur i helvete tänker folk!! Hade de vart "jag" så hade jag fan börjat gråta på riktigt!!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Usch, jobbigt :/

2012-11-25 @ 10:57:29
URL: http://evvvelina.blogg.se
Postat av: Mary

Jag tycker att man har ett ansvar som vuxen (om d nu va en vuxen som lagt ut nåt) om man låter ett barn "följa/vara vän med" på sådana sidor som instagram och fb. Om "du" som vuxen tillåter ett barn att följa dig på bla dessa sidor har du ett ansvar att tänka på vad du lägger ut! SEN KAN MAN KOMMA MED VILKA ARGUMENT SOM HELST men ÄR MAN VUXEN HAR MAN ETT ANSVAR, gentemot ALLA barn!
Jag accepterar inga sådana förfrågningar med argumentet att där vill jag vara "jag" å inte behöva tänka på att barn å elever ser va jag skriver för skit ;)
Usch sånt här blir jag vansinnig på! ;)

2012-11-25 @ 12:38:58
Postat av: Mary

Jag tycker att man har ett ansvar som vuxen (om d nu va en vuxen som lagt ut nåt) om man låter ett barn "följa/vara vän med" på sådana sidor som instagram och fb. Om "du" som vuxen tillåter ett barn att följa dig på bla dessa sidor har du ett ansvar att tänka på vad du lägger ut! SEN KAN MAN KOMMA MED VILKA ARGUMENT SOM HELST men ÄR MAN VUXEN HAR MAN ETT ANSVAR, gentemot ALLA barn!
Jag accepterar inga sådana förfrågningar med argumentet att där vill jag vara "jag" å inte behöva tänka på att barn å elever ser va jag skriver för skit ;)
Usch sånt här blir jag vansinnig på! ;)

2012-11-25 @ 12:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0