Alltså brudar....

Ibland tror nog folk att jag helt störd i huvudet, men är smartare än så :thumbup: Hallllååååå....bara för att man inte säger saker & ting så betyder ju inte det att man sitter och är ovetandes om vad som händer & sker ibland;) Hahahaha, det är faktiskt roligare o stå utanför o skratta åt det:D Desto tystare man är desto mer får man veta (ett tips) / åh de e ju bra om man ska sjunka till den nivån "kan ju bli användbart ngn gg om det skulle behövas"....hahahaha näe, skämt o sido så j röten är jag inte :P Kan säga som såhär, att det är ganska sorgligt o se hur vissa människor "vänner" beter sig mot varandra......där leker dom att de är sååååå BRA vänner & bla bla bla så det näst intill blir pinsamt :blush: Sen när den ena vänder ryggen till så är det en helt annan "vänskap" MEN det kanske är normalt att vänners vänner stöter på varandras partner, ex med etc :O Då tänker jag såhär: Hur jävla billiga är brudar ibland....eller kanske rättare sagt lättköpta?!? Det är fan skrämmande att folk blir så jävla blinda när det ibland är så uppenbart!!! WAKE UP!!! Aja, dock inte min huvudvärk:D Tänker inte lägga ngn större energi på det precis...men detta är bara ngt jag har gått o grunnat på....!!!! Såååå då lämnar vi detta trökiga ämne :P

 

 

Fan vad glad jag är över "mina vänner"jag har!! Love you all <3

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt linne! :-)

- Ja blir nog en helt okej fredag!

2012-10-19 @ 19:24:39
Postat av: Patty <33

snyggt hår! ;o <3

2012-10-19 @ 23:17:03
URL: http://patrycjaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0