TanCan Bronze - Sun Spray

Ska köpa mig världens bästa BUS - (brun utan sol)....känner mig sååå sjukt blek:( Åh det här med att sola solarium är ju INTE bra :O fast åh andra sidan så kan jag tycka det är avslappnade ibland:) Men för att få en fin färg måste man ju sola några gg!! NOT GOOD !!Så nu tänkte jag börja köra lite bus istället, funkar super bra det med:D Har använt mig utav denna förut och jag kan rekomendera den starkt:) Ibörjan är det lite svårt att få den jämn o fin så man får gå lite på finger känsla:) Här kommer en liten guide för er som inte ä bekant med denna........
 
 
 
 
Klicka R så hittar ni mer av denna produkt :thumbup:
 
 
 
 
 
 
 

 Spraya med cirkelrörelser över kroppen med ca 30 cm avstånd, blunda och håll andan vid applicering i ansiktet. Låt TanCan torka (använd gärna hårtork för att snabba på torkningen). Sprayen bör sedan verka i ca 4-6 timmar, därefter kan färgguiden (bronzern) duschas av. Du har nu en läcker solbrun färg som håller i cirka en vecka.

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0