Torka aldrig tårar utan handskar

Har nog sett den mest rörande serien på lääänge / *torka aldrig tårar utan handskar* Har ni INTE sett den så kan jag rekomendera er att göra det!! Jag ljuger om jag säger att jag inte fällde en tår....:O 
 
 
 
 
 
 
Kärleken är den första delen i Jonas Gardells romantrilogi Torka aldrig tårar utan handskar. Boken handlar om hur den unge, homosexuella Rasmus lämnar Koppom för att börja på Solbergagymnasiet i Arvika och som senare flyttar till Stockholm, men också om Benjamin som är Jehovas vittne och som knackar dörr för att predika om Gud, och en dag ringer han på hos Paul, "den varmaste, roligaste och bitchigaste bögen Gud någonsin skapat"......
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0