Denna Kväll

Jaha, imorn är det dax för fotografering för tjejerna i skolan:) Så de vi har fixat o grejjat med hela kvällen lååång är att krusa hår:P A ni vet ju själva ifrån att man gick i skolan att allt skulle vara perfekt;) Men när vi va klara så övergick allvaret till lek,hahaha Bella sprang efter o hämtade mina glajjer o vi började fota för fullt här hemma ( dom mer seriösa bilderna ligger såklart   på systemkameran ) Hmmm, undra vem hon ser o umgås för mkt med;) höhöhöhö!!! Så länge hon själv tycker de e roligt så är det helt OKAY :) Min lilla tjej däremot tycker inte om så mkt att vara med på bild o det respekteras såklart!! Sen är det såhär oxå, att JAG frågar alltid barnen om jag får lov att lägga ut kort på dom, så jag gör det ALDRIG utan deras tillåtelse!! Bara för att de är barn o de är målsman som bestämmer så tycker jag personligen att det är respekten man måste visa :D Såååå klok jag är <3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna madeinjapan.nu

Vilken cool tjej!

2012-09-11 @ 23:28:03
URL: http://madeinjapan.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0