Pinsamt vs Roligt

Hahaha, alltså vaför lär sig aldrig människor att sanningen alltid kommer fram:) Åh att den ena babblar till den andre osv, a ni vet ju hur brudar funkar:P Jag blir sååå jävla full i grin när jag får höra hur spekulationerna går kring mitt LIV, vad jag gör o inte gör,vem jag umgås med & bla bla bla...hahaha hur i helvete orkar folk?!? "har jag kanske missat att vi INTE är tonåringar längre"  Hm, eller kan de bero på ngn avundsjuka eller va e det som är så intressant?!? Hahaha ja,jaaa hur som helst så tycker jag allt låter mest patetiskt o lite roligt för jag får ju höra saker som jag inte ens visste om själv, så de kan man ju fantisera vidare om :D För visst är det så att: Alla känner apan,men apan känner ingen:)  Har sagt det förut o säger det igen...jag bjuder så gärna på det *varsågoda* tycker om er ändå <3 / puss o kram
 
 
Kanske skulle börja fota varje steg jag tar:P 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: storasyrran

Den svenska avundsjukan! Skönt att du kan slå det ifrån dig! Kram!

2012-09-18 @ 21:26:39
URL: http://storasyrran.blogg.se
Postat av: a

Det är alltid lika roligt! att folk inte kan hålla munnen stängd ibland, dock visar de ju bara på hur bra du är:) ju mer skitsnack, ju mer avundsjuka!

2012-09-19 @ 16:30:32
URL: http://myownsavior.shapemeup.se
Postat av: Xxx

Fan va skön du är Carro!! Gillar din stil att bemöta sådant här trams!! Allting handlar om avundsjuka, tror det är många som hade velat vara som dig! Kram

2012-09-19 @ 21:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0