Rapunzel of Sweden

Klickade precis hem ett clipon set ifrån Rapunzel of Sweden som ni finner  HÄR kika in vettja;) Jag har ett tidigare sådant set liggandes här hemma men som har gjort sitt efter "många" år:) Lika bra att beställa ett nytt och fräsht;) Va ju inte längesen jag hade en hårförlängning (remember)? Fast de va ju med keratinvax och som vi alla vet är de ju absolut inte skonsamt för håret;)hehe!! Med Clipon set så tar det max 10 minuter så har man ett långt vacker svallande hår, enkelt att sätta i dessutom:) Så på Tisdag räknar jag med att det finns ett paket att hämta ut och då ska jag visa er hur det ser ut, kommer bli toppen snyggt!! 
 
 
 
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Clara Ringqvist

Låter fint!
Du får visa någon dag!

Ja, Jag har fastnat för den bruna skalan just nu!

2012-09-09 @ 16:50:07
URL: http://clararingqvist.blogg.se
Postat av: jos

Spännande!

2012-09-09 @ 17:36:08
URL: http://josefindysenius.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0