OMG!!!!

Ibland blir bara vissa människor för mycket *suck*!! När man möter ngn o munnen går i 120 o de finns liksom inget STOPP..../ Man bara....men herre gud ska jag behöva påminna personen om att andas ngn gg medans den talar...eller har ja tur så den kommer på sig själv tro....hehehe!! Ni vet när ngn suger ur ens energi på noll tid.... så man typ har lust att lägga sig o själv dö eller nåt :O Nja, de va väl till att ta i lite...men ni hänger med på vad jag menar?!? Idag har jag upplevt de...tackar gud för att jag helt plötsligt fick (bråttom) hahaha!!!

Nu ska jag bädda ner mig i soffan o kolla på (HELT SJUKT) som går på TV4 kl 21:00....tycker det är såååå jädra bra!!


Sov gott sen / puss o kram


Kommentarer
Postat av: Kajsa Johansson

jag förstår hur du menar!! riktigt jobbigt är det....

2013-04-24 @ 22:57:20
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0